ODLUKA O PROVEDBI POSTUPAKA JAVNE
NABAVE TZV. BAGATELNE VRIJEDNOSTI
Članak 1.
U svrhu poštivanja osnovnih načela javne nabave te zakonitog, namjenskog i svrhovitog trošenja sredstava, ovom se Odlukom uređuje postupak koji prethodi stvaranju ugovornog odnosa za nabavu robe, radova i/ili usluga, procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kuna za nabavu roba i usluga, odnosno 500.000,00 kuna za nabavu radova (u daljnjem tekstu: nabava bagatelne vrijednosti) za koje sukladno Zakonu o javnoj nabavi ne postoji obveza provedbe postupaka javne nabave.
U provedbi postupaka javne nabave robe, radova i/ili usluga osim ove Odluke, Društvo je obvezno primjenjivati i druge važeće zakonske i podzakonske akte, kao i interne akte, a koji se odnose na pojedini predmet nabave u smislu posebnih zakona (npr. Zakon o obveznim odnosima, Zakon o gradnji i dr.)
Članak 2.
O sukobu interesa na odgovarajući način se primjenjuju odredbe Zakona o javnoj nabavi.
Članak 3.
Pripremu i provedbu postupaka bagatelne nabave provodi odgovorna osoba naručitelja te ovlašteni predstavnici naručitelja koje imenuje odgovorna osoba naručitelja internim aktom.
Obveze i ovlasti ovlaštenih predstavnika naručitelja su:
Članak 4.
Postupci bagatelne nabave moraju biti usklađeni s Planom nabave naručitelja.
Članak 5.
Odgovorna osoba naručitelja donosi odluku o početku postupka bagatelne nabave, koja se sastoji od: naziva predmeta nabave, rednog broja predmeta nabave u Planu nabave, procijenjene vrijednosti nabave, iznosa planiranih sredstava (s pdv-om) i izvora planiranih sredstava, podataka o osobama koje provode postupak, podataka o ponuditeljima kojima će se uputiti poziv na dostavu ponude, ostali podaci.
Preuzimanje Odluke u cjelosti
Kolačić | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-functional | 1 year | Kolačić se postavlja pristankom GDPR kolačića kako bi se zabilježio pristanak korisnika za kolačiće u kategoriji "Funkcionalno". |
cookielawinfo-checkbox-others | 1 year | Bez opisa |