logo-retina2logo-retina2logo-retina2logo-retina2
  • Naslovnica
  • Korporativni dokumenti
  • O nama
  • Kontakt

Poziv za dostavu ponuda – Javni natječaj

Rekonstrukcija višestambenih zgrada sukladno glavnom projektu energetske obnove uz sufinanciranje Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

Naziv Naručitelja:   

 

  1. Suvlasnici zajedničkih dijelova stambeno-poslovne zgrade u Čakovcu,
    Valenta Morandinija 3,5,7,9
  1. Suvlasnici zajedničkih dijelova stambeno-poslovne zgrade u Čakovcu,
    Strossmayerova 7 a
  1. Suvlasnici zajedničkih dijelova stambeno-poslovne zgrade u Čakovcu,
    Otokara Keršovanija 2
  1. Suvlasnici zajedničkih dijelova stambeno-poslovne zgrade u Čakovcu,
    Vladimira Nazora 26

koje kao Upravitelj zgrade zastupa GP Stanorad d.o.o. Čakovec, Vladimira Nazora 14, OIB 28410884585 kojeg samostalno i pojedinačno zastupa direktor Velimir Mađarić, dipl. ing.


 

Predmet nabave:

  • građevinsko-obrtnički radovi prema projektnoj dokumentaciji i troškovniku za svaku pojedinačnu zgradu navedenu pod točkama od 1. do 4.

Napomena:

Naručitelji ne podliježu obvezama Zakona o javnoj nabavi a PDV u računima neće koristiti kao pretporez u obračunskom razdoblju.

Kriterij za odabir ponude: 

  • najniža cijena, ali nije uvjet, kriterij kompletnosti ponude, kriterij refernetnih radovoa sličnim ovom predmetu nabave, solventnost ponuđača, stručnost, vlastiti radnici    i ostalo. Odabir najpovoljnije ponude vršiti će suvlasnici zgrade zajedno sa upraviteljem, i ne moraju davati obrazloženja ostalim ponuđačima koji nisu odabrani.

Uvjeti i zahtjevi koje ponuditelji moraju zadovoljiti:

Ponuda mora obuhvaćati sve stavke iz troškovnika, (osim stručnog nadzora), a djelomične ili nepotpune ponude neće se razmatrati i dalje uzimati u obzir,

Ponuditelji, uz ponudu moraju dostaviti slijedeću dokumentaciju:

  1. izvod iz sudskog registra
  2. presliku odgovarajuće suglasnosti za izvođenje fasaderskih i drugih radova, koji su predmet ponude
  3. Izjava o tehničkoj i radnoj sposobnosti ponuđača (broj stalno zaposlenih i njihove kvalifikacije, popis opreme koja potrebna za izvođenje takvih radova, popis strojeva i vozila, broj kvadrata fasadne skele i drugo.)
  4. Referentna lista izvedenih radova (sličnih radova ovom predmetu nabave)
  5. BON2/SOL2, ne stariji od 30 dana
  6. Potvrda porezne uprave o stanju duga ne starije od 30 dana
  7. Izjavu, da protiv subjekta ili odgovorne osobe u pravnoj osobi nije donijeta kaznena presuda za kaznena djela protiv gospodarstva
  8. izjavu da nad društvom nije otvoren stečajni postupak ili postupak predstečajne nagodbe (ukoliko je nagodba već sklopljena, ista se mora dostaviti)
  9. Ispunjeni Ponudbeni troškovnik, sa jediničnim cijenama i ukupnoj cijeni u neto iznosu i sa pripadajućim PDV-om (u papirnatom obliku, potpisan od strane ovlaštene osobe za zastupanje i ovjeren štambiljom tvrtke.
  10. Popunjeni troškovnik u digitalnom obliku (CD/DVD) u xls. formatu

Ponudu je potrebno dostaviti u plastičnoj fascikli prema sadržaju i gore navedenom redoslijedu, na način da je onemogućena zamjena listova ili stranica (jamstvenikom i pečatom tvrtke ili obrta).

Rok za dostavu ponude: 19. lipanj 2015. 

 

Način dostavljanja ponuda: preporučeno poštom sa naznakom:

GP STANORAD d.o.o.,
Matice hrvatske 10, 40000 Čakovec
„Ponuda za izvođenje radova-(naziv zgrade/zgrade)
– ne otvaraj –

Kontakt osoba:
Velimir Mađarić,   099 707 4112 direktor@gpstanorad.hr

 

Ostali uvjeti:                                                

  1. Izvođaču će se radovi plaćati u više obroka, koji će biti definirani ugovorom i to na slijedeći način:
  • sveukupno do 60% prije i za vrijeme trajanja radova, prema ugovoru i privremenim situacijama za obračun
  • 40% nakon uplate sufinanciranog iznosa od strane Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.
  1. Naručitelj je prije sklapanja ugovora dužan dostaviti garanciju banke na minimalni iznos od 10 % vrijednosti ugovorenih radova, koja će se istome vratiti nakon proteka garantnog roka od minimalno dvije godine, ukoliko neće biti nikakvih reklamacija u tome garantnome roku.

 

Zainteresirani gospodarski subjekti, ponude dostavljaju na temelju tehničke dokumentacije i troškovnika, koji su sastavni dijelovi glavnog projekta. Dokumentaciju za sastavljanje ponude potencijalni izvođači radova mogu preuzeti sa internetskih stranica naručitelja (www.gpstanorad.hr), ili zatražiti u digitalnom obliku slanjem zahtjeva na adresui elektroničke pošte:velimir.kramaric@gpstanorad.hr, te će se ista, u što je moguće kraćem roku dostaviti također putem elektroničke pošte.

Ponudbeni troškovnik, osim u tiskanom obliku, ponuditelji su dužni doastaviti i u elektroničkom zapisu (samo ponudbeni troškovnik) na CD/DVD mediju, kojeg prilažu u omotu iza zadnje stranice ponude. Ovjeren i potpisani ponudbeni troškovnik, biti će sastavni dio ugovora koji će potpisati izvođač i naručitelj.

sastavio:

Velimir Kramarić, mag. ing arh. i urb.
stručni suradnik za održavanje zgrada                                                                             

direktor:
Velimir Mađarić, dipl. ing.

U Čakovcu, dana 18. svibnja 2015. godine


Preuzimanje dokumentacije

[av_button label=’Otokara Keršovanija 2, – Dokumentacija za izvođače’ link=’manually,https://www.gpstanorad.hr/dokumenti/natjecaji/Otokara_Kersovanija_2_Dokumentacija_za_izvodace.rar’ link_target=” size=’medium’ position=’left’ icon_select=’yes’ icon=’ue82d’ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’]

[av_button label=’Strossmayerova 7a, – Dokumentacija za izvođače’ link=’manually,https://www.gpstanorad.hr/dokumenti/natjecaji/Strossmayerova_7a_Dokumentacija_za_izvodace.rar’ link_target=” size=’medium’ position=’left’ icon_select=’yes’ icon=’ue82d’ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’]

[av_button label=’V. Morandinija 3, 5, 7, 9, – Dokumentacija za izvođače’ link=’manually,https://www.gpstanorad.hr/dokumenti/natjecaji/V_Morandinija_3_5_7_9_Dokumentacija_za_izvodace.rar’ link_target=” size=’medium’ position=’left’ icon_select=’yes’ icon=’ue82d’ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’]

[av_button label=’V. Nazora 26, – Dokumentacija za izvođače’ link=’manually,https://www.gpstanorad.hr/dokumenti/natjecaji/V_Nazora_26_Cakovec_Dokumentacija_za_izvodace.rar’ link_target=” size=’medium’ position=’left’ icon_select=’yes’ icon=’ue82d’ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’]

OBAVIJEST KORISNICIMA O PODNOŠENJU PRIGOVORA

Prigovori i reklamacije šalju se na e-mail adresu: direktor@gpstanorad.hr

Politika privatnosti
Politika kolačića

Kontakt informacije:

GP STANORAD d.o.o. ČAKOVEC
Matice Hrvatske 10, I. kat,
40000 Čakovec
Hrvatska
Telefon: 040 390 830
Fax: 040 390 832
E-mail: info@gpstanorad.hr

Službenik za informiranje:

Andrea Krajner mag.iur.
stanorad.pravna01@gmail.com
Copyright © 2017-2021 GPStanorad.hr Sva prava zadržana. Web by Design-ika.com

    Ova web stranica koristi funkcionalne kolačiće i vanjske skripte za poboljšanje vašeg iskustva.

    Moje postavke
    Postavke privatnostiGoogle Analitycs

    Postavke privatnosti

    Ova web stranica koristi funkcionalne kolačiće i vanjske skripte za poboljšanje vašeg iskustva. Koji se kolačići i skripte koriste i kako su na njih utječu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku. Vaši izbori neće utjecati na vaš posjet.

    BILJEšKA: Ove postavke će biti primjenjene samo u pregledniki i uređaju koji trenutačno upotrebljavate.

    Google Analitycs

    Spremi moje postavke